COURAGE!

IT IS ALL ABOUT SELF CONTROL

Sunday, February 8, 2015

my workout?

Já každý den cvičím Seven minute workout(postupně si zvyšuju zátěž), protože upřímně bych se každý den k půl hodinovému a delšímu cvičení asi nedokopala(únava ze školy, plno povinností...) a můžu doporučit pro ty co mají iPhone tohle třeba . Používám Cardio a Fat Burn, po měsíci a nějaké době už jsem si sestavila vlastní cvičení, všechny cviky dělám 35 sekund a pak 10 sekund pauza... Zatím dobrý, cítím se rozhodně pevnější, ale na váhu se mi moc nechce :D

iPhone Screenshot 2

Samozřejmě si nemusíte hned kupovat aplikaci, na Youtube je takových videí plno, ale tohle mi dost vyhovuje... Jinak se mi zdá celkem dobré i tohle... Stačí zadat 7 minute workout a pak už si můžete vybrat :))

No comments:

Post a Comment